Bloggbaksmälla....

I dag har bloggen gått för högtryck. Trots att inte ett enda inlägg har gjorts, så har alla tidigare rekord både avseende unika besökare och träffar mosats. Kanske ska ta det som ett tecken för framtiden.

En del personer tycker att det urartade i Vimmerby ishall i går. Då kan jag bara meddela att man i matchen mellan Hedemora och Ore i division 1C började puckla på varandra redan på uppvärmningen.

Är fortfarande helt utmattad efter holmgången mot Tranås och kände att en dags uppehåll från hockeyn var på sin plats.

I dag får man i stället glädja sig åt mycket tid med familjen, en utsökt middag på Brygghuset (missa inte förrätten med rökt röding) samt Valencia-seger i derbyt mot Levante som avrundning.

Tack å gonatt.

Kommentarer
Postat av: Ruskprick

Hur tänker ni i Vimmseby? Vakter har man varje match på den här nivån. Är det snålhet före vishet? Där har ni största boven i dramat. Vidare trodde jag det var krav från svenska hockeyförbundet att det skall finnas vakter.?

2011-11-06 @ 01:16:55
Postat av: Erik

Vimmseby, höh. Good one. Där fick vi allt.

2011-11-06 @ 14:13:47
Postat av: Leif K

Ja håller med! Det är vakternas (avsaknaden) fel att några idioter börjar slåss och inte kan bete sig. För de personerna kan inte ta något ansvar. Känner ofta så själv när jag slår sönder en ruta på stan, var faktiskt inte mitt fel, utan polisens, hade de varit där hade jag aldrig gjort det.



Patetiskt!

2011-11-06 @ 20:28:41
Postat av: slaktarn

bra blogg, hyfsat saklig o lite provocerande på ett charmigt sätt utan o va på något sätt hotfullt eller med klart uppst att enbart jävlas, garvar åt torleifs 5 citat..



det är klart att med vakter på plats så hade enel av detta kunnat stävjas, helst ska det inte behövas vakter inte på något idrottsevenemang. i tranås har vi alltid vakter om det kommer en klack från bortalaget.



kan bara hoppas på att det blir bättre nästa gång o de som arbetade som funktionärer gjorde det efter bästa förmåga.



2011-11-07 @ 11:24:06
Postat av: stefan

Till slaktarn.

Kunde inte hålla mig borta efter att läst din egen blott!

Där kan man verkligen tala om att bara se allt från ena sidan av problemet så var lite mer nyanserad nästa gång och inte lika enögd över vad som hände men som jag redan skrivit har vi en helt skiljd syn på hockey men snälla försök inte få alla som läser din blott i tranås att tro att ni var guds bästa barn i fredags (det var ingen av sidorna)!

2011-11-09 @ 05:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0