Adamsson inför VH-VH: "Årets coolaste match"

Johan Adamsson bloggar på Norrköpingstidningen Folkbladet och har ett hjärta som dunkar lite extra för Vita Hästen. Hans inställning till Vimmerby Hockey har väl hittills varit, för att uttrycka det milt, aningen avvaktande. Men nu ser han verkligen fram emot onsdagens drabbning. Bland annat skriver han så här i kväll:

"Till något mer positivt i stället: Vimmerby. Snacka om att vara en pigg och uppkäftig nykomling. Astrid Lindgren-laget går från klarhet till klarhet och bara kör. Jag kan inte påstå att jag hade särskilt bra koll på laget inför säsongen, men att det skulle gå så här bra hade jag inte ens kunnat gissa mig till. Allettan ser jag redan som säkrad för Vimmerby och det ska bli sjukt intressant att se laget i Himpa på onsdag.
Det blir årets coolaste match, även om den inte lär betyda så mycket för tabelläget i det stora hela."

Läs hela Johan Adamssons inlägg här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0