Jamenvisst, här kom KHK-bloggarens chocksågning

Jag förutspådde det redan i den första perioden. Och mycket riktigt. Matchen mellan Vita Hästen och Karlskrona hade inte varit slut i många minuter innan KHK:s videobloggare hade dragit fram den stora motorsågen och kapat allt som bara kunde kapas.

Jag vet egentligen inte vad i klippet som är roligast? Om det är när han videofilmar tv-sändningen och själv kommenterar (han låg nedbäddad i sjuksängen i Karlskrona i kväll), om det är när han håller på att kräkas redan två sekunder in i klippet, när han hävdar att det är helt klart att domaren "har varit allt annat än bra" (som för övrigt skötte sig alldeles utmärkt) eller att det var "neutrala" personer på plats som han hade pratat med och som rapporterade till honom att Norrköpingspubliken "misskötte sig å det grövsta" och "inte visade någon sportslig anda som helst"?

Jag kommer knappt kunna sova i natt, så förväntansfull är jag inför drapan som kommer att komma efter morgondagens match. Jag har absolut ingenting emot KHK men det blir så oerhört mycket roligare efteråt om de förlorar.

KHK:arens Chocksågning De Luxe från i kväll kan du se här.

.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Nägot av det bästa jag hört, hostattacken i början är redan en klassiker, låter som han håller på och svälja ett flygplan.

2012-03-09 @ 22:54:54
Postat av: Haha

Men är det inte självaste legenden som var full som ett ägg och drog fram snoppen framför tyringeklacken när khk kavlade mot ettan för något år sedan. Inte mkt till bättring! :)

2012-03-09 @ 22:55:52
Postat av: Anonym

Vill bara tacka för en djävligt bra blogg. Förstår att 67:ans sorti skapat oordning . Dock som gammal VH:are blir genuint glad att läsa dagens VT,gamla VH:hjältar som Nypan Nyström och Plåt-Levin i båset

... känns som man har hjärtat på rätta stället..till er andra som just nu undrar :Vad faan händer? Tror nog att Jeansson o CO vet vad de gör,lite sans och ordning är på sin plats..Kommer dock att sakna 67:an ,men han är inte oersättlig. Han har dock gjort det djävligt bra i VH,kommer sakna honom

2012-03-10 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0