I eftermiddag smäller det!

Seriepremiär i division 1E och för vår del drar det igång med hemmamatch mot Anders Spaaks f.d. klubb,Grästorps IK, i eftermiddag. Kl 16.00 är det nesdläpp. Missa inte att få en första flukt av Vimmerbys starka, talangfulla lag, innehållandets hela 14 Vimmerbyprodukter.
 
Själv är det bevakning av Ränneslättsloppet som nalkas för min del i dag, så någon mer djuplodande analys inför matchen kommer tyvärr inet hinnas med. Jag lär nog i stället ha fullt upp med att hinna hem till Vimmerby i tid.
 
Däremot finns det andra ambitösa människor som vädrar sina tankar inför dagens premiär, så jag tar mig friheten att här länka till några av dessa.

Grästorps back Carl Holmberg inför matchen mot Vimmerby:
http://carlholmberg.div1hockey.se/#home
 
F.d. VH-spelaren Emil Gerogsson (numer Västervik) om deras premiär:
http://www.vikhockey.se/Default.Aspx
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0