Sagt om VH: "Hoppas dom kommer sist i serien..."

Härom veckan hade jag ett mycket trevligt samtal med den ytterst sympatiske sportchefen i Västervik, Thomas Lind. Vi pratade en hel del om vikten av att försöka hitta vägar att samarbeta (VIK och VH), att lägga allt gammalt groll bakom oss, att se framåt och Thomas var också uppriktigt ledsen över allt som har skrivits om oss från Västervikshåll i diverse gästböcker, bloggar etc.

I dag skriver sonen Lind, Andreas (spelare i VIK), så här på sin blogg:
”Sen ni som vill att ja ska skriva om Vimmerby etc.. Div 2 hockey bryr jag mig inte om,speciellt inte Vimmerby Hockey. Dom spelar div 2 ? Såg att dom torska idag också, SYND Det ända jag hoppas med VH är att det går bra för deras nr 67, resten bryr jag mig inte om för 5 öre.Hoppas dom kommer sist i serien och att Georgan vinner Poängligan i serien, det tror jag faktiskt han gör också.!!”

För att inte bry sig alls, är det fascinerande att Lind ägnar oss så mycket utrymme i sin blogg att han till och med skickar en önskan till Gudarna om att ge oss en bottenplacering i serien. Själv hoppas jag verkligen att det kommer gå bra både för oss och för VIK. För visst vore det roligare med stekheta division I-derbyn än division II-derbyn framöver?


Kommentarer
Postat av: fredrik

Håller med dig! tänk div 1 derbyn mot VIK i tiger kulan, då kör jag hemåt direkt!

2010-09-25 @ 23:28:21
Postat av: Anonym

VH-Bloggaren - VIK-ynglet: 36-0

2010-09-26 @ 02:13:20
Postat av: VIKare

Nu tar du åt dig lite väl mycket Rundberg, förmodligen bryr sig inte Ante om Vimmerby och blir bara less på alla som kommenterar om er till han i hans blogg.



Inte konstigt att han hoppas det går bra för Georgan när det är hans bästa vän!

2010-09-26 @ 08:22:36
Postat av: Kurta

Kan inte vara så att Lind är lite besviken att han inte fick erbjudande från VH?

2010-09-26 @ 10:10:55
Postat av: Jonte

någon känsla har han för VH eftersom han skrev en hel del om de och isf "la ner tid" och skriva allt de. Varför skriva om han ej bryr sig?

2010-09-26 @ 11:04:06
Postat av: Robb

Kan nog va så att Lind bara är jävligt trött på att ni, som alltid! går in & skriver sönder Västerviks bloggar/gästböcker.. när ska ni bonntjyvar lära er att ni ska hålls på er sida av gärdsgården (div2)!



Dessutom ska du nog inte vara den som kastar skit på andra, det var väl du som bara för några dagar sedan påstod att Västerviks nyförvärv inte kommer att dyka upp m,m?



Lycka till i DIV2, hah

2010-09-26 @ 11:34:47
Postat av: Garage

Rundberg är du sportchef eller en pajas? En sportchef i runt 40 års åldern brukar väl inte hysa agg mot ngn pga av vad han skriver på sin blogg som förövrigt inte är speciellt seriös?



VIMMERBY TÅTTERE?

2010-09-26 @ 13:17:22
Postat av: Micael

Ja du "Garage", gränsen mellan sportchef och pajas kan nog vara hårfin ibland. Så jag kan nog med både glädje och stolthet se mig som lite av varje.



Vet inte var du får ifrån att jag skulle hysa agg emot Andreas Lind. Vi känner inte varanda över huvudtaget, så jag kan omöjligt ha några som helst synpunkter på honom som person. Jag läser däremot med stort nöje hans blogg och refererade bara till det han skrev om oss. Inga andra värderingar i ämnet alls...



Robb:

Helt rätt att jag berättade om ryktet som sa att affären med Beckett sprack och att Emil Ekblad var på väg in, vilket ju också visade sig stämma - det berkäftades ju i tidningarna dagen efter. Skulle det vara att "kasta skit"? Nja?!?!

2010-09-26 @ 14:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0