Stefan Sterner skadad - borta 5-6 veckor

I lördagens match mot Grästorp fick centerförvärvet från Östersund, Stefan Sterner, ett hårt skott på sidan av benet. Vid röntgen i dag visade det sig att Sterner hade ådragit en spricka i vadbenet. Nu väntar en vecka på kryckor, ytterligare någon vecka med vila och sedan är det rehabträning som gäller i några veckor.
- Läkarna tror att jag kan spela igen om 5-6 veckor. Otroligt trist att åka på det här nu, men det är bara att acceptera och se framåt, sa Stefan till mig nu i eftermiddags.

Kommentarer
Postat av: George L

Vilken otur VH. Verkligen.

2010-09-13 @ 22:19:37
Postat av: Marcus

Enligt http://www.eliteprospects.com ska Brandon Butyniec spela i vh. Är det sant?

2010-09-14 @ 13:22:42
Postat av: Micael

Nu står det ju iofs på Eliteprospect att det är ett "doubtful rumour" - och det är nog det minsta man kan kalla det för. Jag fick också höra ryktas om detta på omvägar i går. Dessförinnan har jag aldrig ens hört talas om killens namn. Jag har ännu mindre diskuterat med honom eller någon respresentant. Så nej, det finns ingen som helst sanning i detta.

2010-09-14 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0