The worst fucking co#¤"@£sucking blogg ever...

Försäljningen av "Fansens Stjärnspelare" har nu dragit igång på allvar. En eller två toppspelare (beroende på hur mycket pengar våra fans får ihop) är tänkt att ansluta någon gång efter jul. Vi har flera nyslipade krokar ute och om det, som vi hoppas på, går i lås - ja då har vi bara att bänka oss inför rena och skära högtidsstunder under vårsäsongen. Utan att nämna några summor, så kan jag berätta att försäljningen har gått osannolikt bra den första försäljningsveckan. Närmare en tredjedel av vad vi totalt hoppades på, är redan inne. Mer info kommer på hemsidan under helgen, så att du också kan vara med.

Dick Axelsson omdöme om Per Ledin efter gårdagens match mellan FBK och HV kan bli en klassiker:
”Rått-Ledin är den fegaste spelaren i hela elitserien.”

Byron Ritchies: "You are the worst fucking cocksucking referee I've ever had" kan nog också bli en klassiker på sitt sätt. Dock inget att vara så fucking stolt över. Jag tillhör själv den pinsamma skaran som har oändligt svårt att knipa käft när domarinsatserna inte överensstämmer med mitt eget experttyckande. Men detta bevhöver ni - Pilemyr, Lindh, Virta, Magnusson, Parastatidis och allt vad ni heter - aldrig vara rädda för ska komma ur min mun. Så bra är jag inte på engelska...

Som jag skrev i tisdags, så gör ju Emil Ekblad comeback i VIK-tröjan ikväll. Ett välkommet tillskott, då VIK fortfarande saknar ungefär 160 ordinarie spelare. Och så ställs man till råga på allt mot seriesuveränen Kristianstad, som kommer till Tjusthallen med tolv raka segrar. Tänkte först åka till V-vik ikväll och kolla, men så blev det inte.

Vad du än gör, så missa inte Jojjes blogg. Där matar det på med lysande inlägg i en jämn takt. Den frispråkige och kärvänligt hatade Micke Rosell har gjort ett gästinlägg i dag. Och missa för allt i världen inte heller intervjun med Huddinges största (och kanske enda) Vetlandaskräck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0