Tack för tändvätskan, Jepsen!

Alexander Jepsen, 21 årig forward i Boro (1+2 på 35 matcher i fjol) höjer temperaturen inför den kommande säsongen. På ett lagom kaxigt sätt berättar han i sin blogg (http://alexanderjepsen.blogg.se/) att Vimmerby Hockey och våra nyförvärv känns ointressanta. Först berodde det till viss del på att Jepsen inte trodde att VH och Boro skulle komma att mötas kommande säsong, men detta rättade han sedan till med: "Självklart ska vi spela mot Vimmerby nästa år.. Dock intresserar dem mig knappt ändå."
Jag pratade med ett par av våra spelare i dag angående detta och de tackade för tändvätskan...!

Kommentarer
Postat av: Jepsen

Det var detta jag var ute efter. Tack för att ni börjar blogga. N är mina vänner från o med nu.

2010-06-12 @ 23:12:42
URL: http://alexanderjepsen.blogg.se/
Postat av: Hasse

Tror det är ganska ömsesidigt. Vem bryr sig om en Lenhovdapojk som gör mål i var 35:e match i Boro?

2010-06-12 @ 23:34:11
Postat av: Stig i Trägårn

Så typiskt Boro: självgoda, kaxiga och tror alltid att de är så mycket bättre än vad de i själva verket är. Ska bli så jäkla skönt att tvåla dit dem ordentligt i höst!

2010-06-14 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0