Ännu en "Borås-värvning" av Västervik

Såg att det nu var officiellt, så då antar jag att jag kan ta av mig min munkavle. Det handlar alltså om f.d. Boråsforwarden, Simon Mitman, som Västerviks IK knyter till sig. 21-åringen, som under ungdoms- och juniortiden tillhörde Djurgårdens organisation, har den här säsongen gjort två mål och sex målgivande passningar på de 21 matcher, som han har spelat. Kontraktet gäller i första hand de resterande åtta matcherna i grundserien. Mitman är spelklar redan till kvällens match mot Mjölby.

 

.


Kommentarer
Postat av: orolig

Hoppas nu inte VIK sätter sig i några ekonomiska problem med alla värvningar, det kommer en säsong även nästa år och man har knappast i allettan att göra (blir inte många segrar om man kommer dit), spara pengarna.

2012-11-21 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0