Se Jacke åka kringlor kring kringlorna

Vår kung, kapten och stjärncenter, Jakob Karlsson, lånas ut till allsvenska tvåan Karlskrona HK i två matcher. Han vet verkligen vad han gör den där sportchefen Bengtzén i KHK.
- Vi lånar in Jakob för två matcher, han är en spelskicklig och skridskostark center. Det kan bli en liten injektion till laget. Janne hade Jakob i Växjö för några år sedan och jag hade ögonen på honom när jag jobbade med BIK Karlskoga. Jakob har även spelat med Olofström för ett par år sedan. Vi har bra koll på vad det är för typ av spelare och kille vi får in i laget, säger Bemgtzén till KHK:s hemsida.

 

Så börjar de då så smått droppa in. Ni vet kommentarerna: "Vad var det jag sa", "Hur fan kunde du tippa så", "Fan vad skönt det är att ha rätt", "Västervik suger", "Skövde levererar som vanligt" etc. Bjuder gärna på det. Jag hade i alla fall stake nog att tycka högt INNAN serien drog igång.

 

På lördag spelar Karlskrona hemma mot Södertälje. Då har du möjlighet att se Jacke åka kringlor kring kringlorna - live på Viasat.

 

 

.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kul för jacke att få testa lite Ha spel oc testa lite högre tempo!

2013-12-13 @ 01:24:56
Postat av: Berg

Jag har ju inte Viasat!

2013-12-13 @ 08:26:43
Postat av: Jonas

Sänds gratis på www.viasatsport.se

2013-12-13 @ 12:17:35
Postat av: olle

Tack Jonas! Då ska jag bänka mig vid datorn och ta en kall Åbro till det.:)

2013-12-13 @ 19:25:25
Postat av: Tjoo

Samma här Olle :)

2013-12-14 @ 15:32:44
Postat av: rw

Jag hittar inte matchen

2013-12-15 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0