"Kan bli hur bra som helst"

Han blev klar för Vimmerby Hockey i går. I dag gjorde han premiär och som han gjorde... 1+1 i sin första match, VH-seger med 4-2 mot Skövde och ny tabelltvåa.

- Jag startade väl lite segt men sedan gick det bra. Jag har bara varit här en dag men trivs redan bra som fan. Självklart bra för självförtroendet att göra poäng, men det viktiga är ju att vi vinner matchen. Mina kedjekamrater är grymma, det kan bli hur bra som hels på sikt, säger Nicklas Strid.

- Vimmerby verkar vara ett riktigt skönt gäng med många spelskickliga spelare, som kör i ett högt tempo. Skövde var en bra motståndare, som spelade tajt. Jag ser verkligen fram emot nästa match.
 
.

Kommentarer
Postat av: dd

Det skulle finnas en "gilla" knapp här.

2014-11-22 @ 19:01:07
Postat av: Ståplats

Härligt VH med seger idag nyförvärvet Niclas strid såg vass ut och blir ett klart tillskott.

2014-11-22 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0